Fashion Designer


Efter att speldesigngruppen enhälligt röstade ned alla mina förträffliga förslag om allting (inklusive soundtrack) har jag lite tappat lusten att "göra" det här spelet. Eller "icke-spelet" som teacher-guy insisterar på att vi ska marknadsföra det som. Vilket ju verkar riktigt, det är inget spel, det är ett avancerat designverktyg, at best. Men idag är dagen för det stora skrivandet, och eftersom jag lyckades skolka den dag vi tydligen bestämt oss för att skriva vårt high concept på, har jag inget annat val än att buttert sitta med armarna i kors och se på när de andra jobbar. Jag tänker banne mig inte ens ta med mig några papper. Kanske en penna.

Men det här är sista veckan, imorgon tänker jag skolka. Och kanske på onsdag om jag kan komma undan med det. Torsdag är slutseminariet. Kanske borde gå på det.

Annars tycks alla ägna sig åt själaskådning i dagarna. (And so. The story goes, the girl got herself a proper diary.)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback