'I Certainly Was In The Right'


I take it all back! Ett långt bad med perverst mycket bubblor och Dark Side of the Moon. Det är som att ta en fika med en gammal vän man inte sett på länge, minus den eventuella pinsamma tystnaden i början av mötet. Och jag får flash-backs till när jag var fjorton bast och tänkte "too true" om allt Pink Floyd gjorde.

So you run and you run to catch up with the sun but it's sinking
Racing around to come up behind you again.
The sun is the same in a relative way but you're older,
Shorter of breath and one day closer to death.

And I'm like "oooh yeah!". Där har vi verkligen livet i ett nötskal (and so pretty as well!). Med mina fjorton år.

Men när klockorna började slå och kassaapparaterna klinga, då log jag och gick på högstadiet igen.

Kommentarer:
Postat av: Vänskaplig katt

Tänk, om jag bara hde agerat på tanken "kanske jag skulle ringa Karin" så hade inte den här krisen ens fått fyr. Håhåjaja.

2007-07-18 @ 20:51:14
Postat av: Karin

Det kanske var lika bra. Ett dramatiskt uppvaknande är alltid bättre än ett icke. Om jag inte hade fått hata musik ett tag hade jag inte tyckt lika mycke om den nu. I guess. (-sniff- nobody ever calls me...)

2007-07-19 @ 09:35:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback