Less Than Meets the Eye


Tänkte att det var ett perfekt tillfälle att börja hate myself and I want to die. Vilket översätts till att jag sitter i Ekonomikum (sic!) och försöker fixa lite med uppsatsen som ska in i slutet av juli. Det är hur lätt som helst att snygga till inledningen enligt Elisabeths instruktioner, för de är nämligen inte så många med tanke på att hon och jag har skickat den emellan oss i drygt ett år; hon har inte så mycket kvar att klaga på. Jobbigare är det med de stycken hon inte tidigare sett.

Annars var vi och såg Transformers igår. And that sucked. Brukade inte Bumblebee vara en liten VW bubbla? Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men jag har ändå hört en del bra saker om den. It was plain stupid! Förkastlig dialog, i synnerhet mellan autobotarna (vilket kanske kan förstås med tanke på att de lärde sig vårt språk av the world wide web...) och en hel del lösa trådar som aldrig knöts samman. Och bara konstig inblandning från militären och hemliga grupper. Och så tråkiga och förutsägbara karaktärer att jag bara ville dö. Dessutom var den helt crazy lång och seg.

But on a lighter note: Pah!

EDIT: Tydligen sitter jag och muttrar saker som "nix! I don't thiiink so!", "communicate? *flämt* Show? *flämt* Depict?" och "jävla bajs skit" när jag sitter med hörlurar och skriver bland folk. Random passerby just informed me. Tydligen filtrerar musiken bara ljuden jag hör, inte de jag producerar.

Kommentarer:
Postat av: Farbror med hatt

Den enkla orsaken till varför jag in i det längsta hållit mig från att skaffa en sån där bärbar liten oljudsmaskin är att jag måste sjunga med i bra musik.

2007-07-24 @ 17:02:38
Postat av: Karin


Kan du inte bara lyssna på dålig musik då?
(försöker överväga vem av oss jag ska förolämpa)
...
Typ bara sticka in handen på måfå i din skivsamling och ta första bästa?
(nåja. Jag har förolämpat sämre i mina dagar)

2007-07-24 @ 20:30:45
Postat av: Aleksanderdaniela

Brilliant site. Cheers.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback