Mars Ain't the Kind of Place to Raise Your Kids


Så jag skolkade igår. Min grupp kontrade med att leta fram mitt nummer och skicka oroade ömhetsbevis. Alltså hade jag inget annat val än att gå på festen och förnedra mig med en mikrofon. Och det var kul, faktiskt. Ända tills jag blev tvungen att köra Jackson 5's "I Want You Back". Appaling! Det var inte vackert någonstans. Men jag och Katarina gjorde en storslagen duett av Elton Johns Rocket Man. Och varför har jag inte hört texten tidigare? Mars ain't the kind of place to raise your kids, in fact it's cold as hell. And there's no one there to raise them if you did.

Come again? Writing lyrics is your JOB?! And you're some kind of millionaire?!!


Kommentarer:
Postat av: Flodhäst

Ever heard of cannabis!?

2007-07-11 @ 20:32:50
Postat av: Ingeanna

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback