Rain, Rain, Falling Is The Only Thing You Ever Do (You're Getting Pretty Good At It Now)


Den sista Harry Pottern. Jag vet inte riktigt. Jag kunde ju inte sluta läsa den, men många gånger undrade jag om den inte var slut snart så jag kunde få göra något annat. Jag reserverar mig rätten att både hylla och hata den.

Imorgon har jag semester. Det känns lite konstigt och oplanerat. Vad ska jag göra då?

Sista gnället om speldesignen (tror jag): Torsten kom in i slutet av sista lektionen och delade ut kursutvärderingen och passade på att prisa teacher-guy (ett sådant engagemang!) och forcerade fram en applåd. Medans jag och resten av min grupp satt och skrev långa uppsatssvar med förslag på förbättringar bildades en liten fan group runt honom, en del av dem skakade hand med honom och tackade för en bra kurs.

Kommentarer:
Postat av: Farbror blå

Jisses, den där killens existens börjar bli en liten böld i mitt arsle... Gick projektet/duggan bra då?

2007-07-29 @ 13:55:46
Postat av: Karin

You should have seen the look on his face. Allt gick fint, nu ska vi bara ringa Sony, sätta upp ett möte, försöka sälja vår idé, bli avvisade, och se den säljas i affärer om ett halvår utan att vi får några som helst pengar för det.

2007-07-29 @ 22:31:17
Postat av: Farbror blå

Min fantasi tvingar på mig bilder av hur han kan ha sett ut, en blandning av en inställsam sméagol och en mindre intagande stjärt.. Håll mig informerad om Sony-affärerna, jag kanske kan blanda in Nintendo och få det hela till någon slags intrig.

2007-07-29 @ 23:23:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback