'Ratta-Tat-Boom and All Those Noises'

Det är alltid med samma skräckblandade förtjusning som jag ser locket på den lilla kastrullen med de många popcornen i resa sig och sakta skicka iväg en våldsam kaskad av överhettad majs. Ungefär "öh-uah-UAAAAAAH-HAHAHA!!". Mycket tillfredsställande, måste erkännas.

Var på Orvars och drack öl igår. Det var längesen, och det blev mer än jag planerat, och även om inga blottades, så diskuterades bröst. Och ölen kostar fortfarande 19 spänn. Det är skönt att en del saker aldrig förändras. I had a blast, även om avslutningen blev oväntad och dramatisk (inte så värst mycket drama faktiskt, blev bara lite överumplad och orolig, 's all). Fick gnälla om den traumatiska upplevelsen som var första gången jag hörde Scissor Sisters cover på Comfortably Numb, med en sympatiserande och lika härjad kamrat. Vanligt folk tröttnade på den historien redan februari 2004.

Ikväll ska jag äta popcorn och titta på Eddie 'Do-You-Have-A-Flag' Izzard. Och kanske falla för grupptrycket och investera tid och energi i en gemensam berättelse. Om mitt hjärta inte imploderar.

Kommentarer:
Postat av: L

Lite väl mycket drama för min smak, faktiskt. Fast allt ordnade sig i slutändan, tack vare dig och P. Ingen större skada skedd, trots allt. Bara min stolthet som fick sig en törn... Tack för hjälpen, som sagt. Vi ses på lördag.

2007-07-30 @ 16:55:52
Postat av: Karin

Nemas problemas. Det var nog, som sagt, värre för dig än för oss. Lördag it is!

2007-07-30 @ 22:59:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback