The Night Majestic


Nätter är läskiga saker. Jag tycker inte om hur de kan förändra världen och värden så lätt. Bright Eyes sörjer 'cause what is simple in the moonlight by the morning never is', men min erfarenhet är omvänd. Det är i månskenet som allting är svårt och inte går, det är när solstrålarna ger en huvudvärk som man inser att det inte är hela världen.

Anyways. I'm low on sleep and pride.

Hela sommaren flyter iväg. I år kändes det som att den var över innan den ens hade börjat, och nu ser jag hur helg efter helg bara glider förbi. Idag ska vi försöka göra oss av med en nedsutten och trasig soffa, och hoppas att hela korridoren åkt hem dit de kom ifrån. Inte för att de är dåliga människor (well...some of them are) utan för att jag inte orkar bete mig som om vi visst kommer att träffas igen under okrystade former.


12PM Where Peek Freans Come From

  Cube monkey: My brain is unlike that of any mortal! It consists of witchcraft, spells, and ideas for pastries that the world has yet to see!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback