Ziggy Played Guitar


Jag kom in.

Natten har varit full av onda drömmar om fiskarna och fåglar som blir hackade i huvudet så fort de räcker upp handen för att svara på en fråga. Jag vet inte hur jag ska tolka det. Kanske att jag varit nervös över antagningsbeskedet? Jag höll på att svimma när inloggningssidan för en kvart sen inte längre sa mig att jag kunde logga in tidigast klockan 18.00. Men nu är det alltså över (nja, det är väl ändå nu det börjar? Eller i slutet av augusti i alla fall. Jag kommer missa uppropet och genomgången av antagningsprovet, för trots att jag sedan länge vetat att schemat funnits på nätet, och, faktiskt, tittat på det, antog jag att vi skulle börja den första september när vi bokade flygbiljetterna. Stupidity never pays off.). Jag funderar på att belöna mig själv med att skolka från speldesignslabben (för come on! Vi sitter och klickar i RPG-maker XP, helt orelaterat till allt annat vi gör, lärarens assistent ska hålla koll på oss, det är obligatorisk närvaro, men ingen som tar den.) och kanske ta mig in till "stan". Jag är inte jättesugen på att spela singstar hemma hos kursaren ikväll heller, men vi får väl se. I don't sing in public. Bara när jag är omringad av andra, minst lika berusade uppsalastudenter, och har ett snapsvisehäfte i närheten.

Jag kom in.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Grattis! Jag har re-loadat din blogg upprepade gånger sedan igår, bara för att se hur det gick med antagningen. Skolka, du förtjänar det!

Postat av: Anna-panna

kolla min blogg och gör en likadan!

2007-07-10 @ 15:49:11
URL: http://grotsleven.blogg.se/?c=1184075215
Postat av: Anna-Panna

Grattis!

2007-07-10 @ 15:54:02
Postat av: Floddjuret

Grattis, mogwai!

2007-07-10 @ 17:41:18
Postat av: Karin


Tackar, tackar allesammans! Fick nog av att nervöst uppdatera inloggningssidan runt midnatt, så jag vet inte när den faktiskt började släppa in folk. Men nu vet jag hur det gick i alla fall!

2007-07-10 @ 23:52:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback