Confessions of an Obsessed Soul


Det är midsommar, men det skiter jag högtidligt i. Jag och Mike hänger, och det är en bra dag. Firandet kommer att begränsa sig till den getost jag plockade upp för fem spänn på ICA. Och det är alldeles utmärkt.

Imorgon åker vi ned till Tyresö för den tredje dagen av firandet. Det var länge sedan jag var där.

MER exalted! Avert your eyes, oh heathen ones:
Morgonen var ett intensivt post-exalted-rus. En obeskrivlig längtan om att veta mer, höra mer, göra mer. Idag tog det sig uttrycket bland annat genom en tur längs allt som blivit taggat med 'exalted' på en av mina spelkumpaners blogg. Och jag skrattar, vi har faktiskt har fantastiskt roligt på våra möten. Eller, jag har i alla fall. Framför allt var det kul att återuppleva morgonen då Noriko vaknade utan byxor hemma hos Falk, det hade jag sånär förträngt. Och jag börjar inse att Noriko och Himmel kanske inte borde känna sig så förolämpade över sideriebarnvakterna, vi kan nog behöva dem trots allt. Eller i vilket fall något sätt att kommunicera med Kiyo så hon kan försöka hindra oss från att smyg-spring-hoppa efter elaka snyggingar mitt i natten och följdaktligen komma hem halvlevande. Allt verkar som en bra idé när hon inte finns i närheten.

Kommentarer:
Postat av: Floddjuret

Mer Exalted! Vilken typ av exalted spelar du?

2007-06-22 @ 18:13:34
Postat av: Sanna

Jag brukar gå runt och fnissa för mig själv i dagar efter vartenda spelmöte. Ibland slår det mig hur fruktansvärt irriterad Kiyo måste vara på Noriko och Himmel... Stackarn. Det kan inte vara lätt. (Men det var en väldigt rolig snygg elaking att smyg-spring-hoppa efter. Nästan värt det.)

Postat av: Chroniclehowimetyourmother

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback