To Sleep, Perchance to Dream

Det har varit en sömnlös natt, men det har varit en okej natt. Jag vet inte varför det inte har gått, jag har varit trött, men inte trött nog (och varför sova när man inte är trött ändå?). Så nu väntar jag bara på nedsatt salivproduktion så jag kan rosta lite bröd och faktiskt äta frukost for once. Så sent som igår eftermiddag proklamerade jag att frukost "is for the meek and feeble minded", ett uttalande som jag fortfarande helhjärtat ställer mig bakom; idag är bara undantaget som bekräftar regeln.

image14

Med måndagen kom den första föreläsningen på speldesignsommarkursen. Läraren är en månad äldre än mig (vad jag är). EN MÅNAD. What the hell is that about, anyway? Men helt klart uppskattat att man efteråt kunde spela Psychonauts i timmar utan att behöva skämmas eller ha ångest över allt annat som inte gjorts. He told us to. Det var läxan.

Kommentarer:
Postat av: Nicklasamalie

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback