A Cave Is a Home for Bats and Bugs and Spiders, Too.


Oh my-hy frea-eh-king Go-hod!

Vi har köpt en lägenhet. Kommer köpa en lägenhet. Skriver kontrakt på måndag! Jag är lite i chocktillstånd faktiskt, det har gått så himla fort. Var på visningen i förrgår, började budgivningen igår, slog ut de andra idag.

But it's pretty, and beautiful, and I love it, and I'll walk it, and pet it, and clean it, and feed it everyday!

Tills vidare finns det bilder att skåda
här.

Jaysus alltså, jag måste organisera mig. Och försöka förtränga minnet av dem hemske bankmannen från igår. "this is the bottenlån and this is the topplån" som förklaring på vad som egentligen är skillnaden mellan dem (ja, jag har inte haft anledning att ha koll på lånetermer tidigare. Och ja, jag vet vad det är nu.) och "the fast interest". Fruktansvärt otrevlig dessutom, han kan konsten att få en att känna sig oviktig. But I'm important! Min mamma säger det.

Kanske lyckas jag samla mig snart. Kanske inte.

Kommentarer:
Postat av: Flodhäst

Grattis! :-)

2007-03-01 @ 16:23:40
Postat av: Karin

A-tackartackar. Det känns väldigt omtumlande än så länge!

2007-03-01 @ 21:14:55
Postat av: skrufsilufs

åh! grymt! kul!

2007-03-02 @ 09:29:53
Postat av: Augustolea

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback