Färdig?


Kanske är jag färdig med hemtentan nu. Det är väldigt svårt att veta, vi har inte fått några riktlinjer om omfång, den enda vägledningen har varit att svaren ska vara "uttömmande, men utan att svamla". Som OM de går att kombinera. Ännu svårare blir det när man istort sett bara chansar, en av frågor har till och med "jag räknar inte med att ni ska kunna klara det" i formuleringen. Men det har varit några absurda dagar, vakna/släpa sig upp ur sängen/översätta ett diplom från 1355/lunch/göra en meningsbyggnadsanalys av Gustav II Adolfs avskedstal till ständerna/middag/koma/stupa i säng, och så om igen från början. Jag är glad att den är över, och hoppas att jag slipper göra den igen.

Igår var det kalas. Tiden mellan halv tolv och halv fyra gick väldigt snabbt. Dessutom hade jag inte tagit med mig mina nycklar, då jag förutsatt att jag och Mike skulle gå hem samtidigt, istället fick han glädjen att mitt i natten bli väckt av porttelefonen. Som låter hemskt. Det var väldigt trevligt. Jag är jättetrött. Imorgon blir det tentafest. Men inte på Orvars. Var som helst förutom Orvars.

Kommentarer:
Postat av: Hippopotamus Gigantis

He! He! Trött på Orvars?

2007-03-26 @ 06:53:03
Postat av: Karin


inte så mycket trött på som utskämd. Sist vi var där...gick det lite överstyr. Men nu ska vi dit i alla fall. Damn you, lyxburgare!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback