Hello, Piece of Chicken


Idag har jag, förutom de extremt vuxenpoängsgenererande aktiviteterna av att skriva på kontrakt och prata med bankmän, mest fördrivit tid nere på stan, drickandes kaffe och tittandes i diverse affärer som säljer heminredningsgrejer. It's been nice. Jag gav mig själv tillåtelse att köpa EN grej, men konstigt nog blev det ingen alls. Jag tror att det var för den konstiga nyhetens skull.
Anyway.

Om man bara ska se en enda grej från the Mighty Boosh (loves it!), så är det när the jazz maverick Howard Moon (notoriskt ocool) ska få sin groove on med hjälp av The Spirit of Jazz i säsong 1. It cracks me up. Det kan man lätt hitta på youtube, ännu enklare genom att klicka
här.

Men faktiskt, bankmannen som jag tidigare klagat på måste ha haft en dålig dag när vi var där först. Nu är han jättetrevlig. Han skrattar åt mina skämt, sånt tycker jag om. Laugh at my jokes, people!

Och faktiskt, det var jättekul igår på spelmötet. Men jag vill hamna längre fram, längre bort, ganska snart. Bort från elaka personer som kan hypnotisera mig med sina charmiga masker. Och lite kärlek och respekt. Jag skulle vilja ha lite kärlek och respekt.

I don't like cricket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback