I Has a Bucket



Har precis käkat middag i form av rödbetor, klyftpotatis, valnötter och chevre, alltsammans i en honungsmarinad. Ahhh. Allt i inspiration av kaffe med mjölk.

Idag, go vänner, har yours truly läst en handskrift från 1500-talet. Eller, tragglat mig igenom mystiska bokstavsutseenden och dimmiga böjningar. Lite coolt, men inte jätte. Jag tycker bara om att skryta.

Imorgon ska vi ned till Skärmarbrink för att titta på Per och Ebbas lägenhet och göra söder, tydligen. På lördag blir det födelsedagskalas i korridoren. Fett busy. Men kul, jag klagar inte. När jag införskaffade födelsedagspresenten passade jag på att köpa ett par örhängen av gamla cola-burkar. "Made in Kenya, by Handicapped person", apparently.

Pratade även med Elisabeth idag, hon verkade glad och bara lite läskig. Jätteläskigt är däremot att hon har "min" mapp väldigt lättillgängligt, som om hon läser den jämnt eller bara väntar på att jag ska komma förbi. Hon verkar tyvärr även vara väl medveten om att jag och Agnieszka inte har lämnat in våra Rape-uppsatser...

Kommentarer:
Postat av: Agnieszka

GAH!

2007-03-09 @ 13:27:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback