Kodglidning?



Jag tycker inte om att på tentor bli överraskad av nya termer.



Nu börjar hela lägenhetsgrejen sjunka in lite, och även om jag nu kommer att få mina grejer från rummet i Stockholm uppkörda (ja, jag har fortfarande kvar mitt flickrum) så kommer vi att sakna en hel del. Även om vårt rum nu är rätt fullproppat med saker så är lägenheten mer än dubbelt så stor. Men det är väl ett inte jätteakut problem. Jag har börjat skriva en lista. Den är jättelång. Och inte har jag vågat berätta det för korridorarna heller.

Försöker komma på en bra färg att måla köket och garderoberna i (det finns ingen bild på dem på länken, men om man tittar på badrumsbilden så ser man en bit av dem speglas i spegeln. Det är en fruktansvärt ful färg.) Oh well.

Idag ska jag bara såsa. Hade tänkt skriva ytterligare några meningar på c-uppsatsen, men ska nog skjuta upp det till imorgon. Eller måndag.

Imorgon blir det även lite mer rollspel! Jag måste bli bättre på att fantasirikt smälla till stora läskigheter i svarta rustningar och på att förolämpa dem.

Kommentarer:
Postat av: Flodisen

Att förolämpa människor är väl din specialitet?!

2007-03-03 @ 22:13:02
Postat av: Karin


Jag vill gärna tro det, men mina förolämpningar är rätt bundna till den här världen. Jag har liksom inte riktigt fått grepp om kontexten och konnotationerna i exalted. MEN vi krossade några krigarspöken! Och satt och tjurade instängda i ett mausoleum (vårt fel) rätt länge. Det var kul.

2007-03-05 @ 09:42:00
Postat av: Jackrebecca

Very interesting site --- quite informative


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback