Procrastination 3


Men snark. Mer reklamprat: När vi kom hem från England beklagade jag mig för vissa utvalda personen över den skitstöriga reklamen för Coke Zero (och vad skillnaden mellan den och cola light är är jag inte säker på, framför allt inte nu när även light gjort reklamer för att tilltala män) och vad glad jag var att den inte skulle kunna visas i Sverige, för no, no, no, no, no, snälla KO, sätt stopp, tack. Nu verkar den vara på väg hit. "zeroismore" med lockande löften om det bra utan det dåliga, BHar utan krångel, flickvänner utan "vi behöver prata" (i England var det minsann "without the nagging"). Ungefär samtidigt lanseras glassen girlie.

Tentan går framåt, gjorde en scientific break through med runorna. I kick ass! Tyvärr visade det sig dock att jag hade missat några sidor på ortografiuppgiften....men what the hey.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback