The Best Day Ever


Jeezy Chreezy, vilken dag! Först: Vem möter mig och Agnieszka i korridoren i SVC om inte Christer Hedin! Jag log (med öppen mun) och han log tillbaka. Tror inte han kände igen mig, men ändå! Stannar till utanför datasalen för att Oh-my-goda min kamrat, och så släntrar Richard Glover runt hörnet! (om ni inte fattar varför jag blir så till mig rekomenderas att läsa gubbsjuke-punkten på "Utmanad?!")

Fick ut hemtentan i språkhistoria idag. Det verkar vara mycket pusslande och utlistande, nästan inget "eget tänkande". Det känns ovanligt och uppfriskande. Nu verkar det bra. Får se hur det känns i morgon.

Kommentarer:
Postat av: Flodhästen

Någon av din bloggs läsare gjorde sig besväret att skapa ett användarkonto på Lunar, bara för att läsa mitt utmaningsinlägg, för att sedan radera kontot. Personen hade dessutom fräckheten att kalla sig för Flodhäst. Sno mitt alias så där! *morra*

2007-03-21 @ 16:00:31
Postat av: Karin


Lustigt. Jag undrar vem det kan vara? Och är du säker på att det är härifrån den kommer?

Postat av: Flodisen

Yepp! Namnet var Flodhast8990 F35. Det är bara här jag kallas Flodhäst, personen i fråga gick rakt på utmaningsinlägget och det är ganska ovanligt att tjejer kallar sig för flodhäst. Det är inte så...erhhh...feminint?!

2007-03-22 @ 05:58:58
Postat av: Karin


aww, jag känner mig lite stolt över vem det nu än är. Så vitt jag vet KÄNNER jag inte ens några F35, så det kan ju lika gärna vara något helt annat. Typ J98.

2007-03-23 @ 20:03:51
URL: http://bloggblogg.blogg.se
Postat av: Williammathea

I am really impressed!!

2009-03-17 @ 14:19:43
URL: http://williammathea.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback