Ur elden på vattnet


Det har varit en bra helg. Per och Ebba har en väldigt fin lägenhet med en grönskimrande globen i bakgrunden. Mamma och pappa (som är på Irland) har typ världens skönaste säng. Fältan har faktiskt både väldigt god sushi och en bra spelaffär. It was nice.

OCH vi kom inte bara ut ur kloaken, vi flydde Törne! Utan att någon av de stadsbor vi har släpat runt där nere dog. Och jag är lite förvånad över att jag var med på båten när den lämnade hamnen. Inte bara att jag klarade mig ut ur värvningen till vakten, utan mest för att jag spottade en väldigt arg och stark ärkefiende i ansiktet. Och kallade henne för en dum jävla fet kossa. Och moonade henne. Igen.

Sov inte alls inatt. Inte bara för att en massa svarta och vita stenar flyttades runt framför mitt inre öga.

Och jag stör mig på folk som bara går runt och lämnar kommentarer i andras bloggar för att få fler besökare till sin egen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback