Asa>Asien>Azerbajdzjan


Ibland känns det bra att veta att även framstående personer kan vara riktigt urbota korkade. Typ "asagudarna borde rimligtvis ha kommit från Asien (det hörs ju på namnet), ska inte jag åka till Azerbajdzjan (återigen, det hörs ju på namnet) och gräva efter dem nu när jag har färdats över stora hav på egenhändigt snickrade flottar för att bevisa min tes och inte har någonting bättre för mig? ". Felberäknad etymologisk skattjakt om jag någonsin hörde talas om en. Jag klarade muntan! Swisch! Och Lasse är fruktansvärt snäll som säger att man "nästan har rätt" när man egentligen har helt fel. Ackusativ och dativ är helt olika saker, liksom.

Har suttit i skolan ett tag och väldigt aktivt undvikit att plugga. Funderar på att nöja mig med dessa mina fem meningar och gå hem och strunta i att hjälpa Mike med tvätten. Bara få läsa lite, spela lite. Dricka saft! Och skjuta upp alla tråkigheter till vilodagen istället. Det låter trevligt. Så blir det. Nu ska jag bara meddela min studiekamrat om mitt beslut.

Kommentarer:
Postat av: Flodisen

Jag ska åka till Italien på måndag. Tror du att det är därifrån IT kommer? Det hörs ju på namnet?!

2007-05-05 @ 21:30:20
Postat av: Karin


För att citera min far; That's IT!

2007-05-05 @ 23:53:40
Postat av: Britishguyhomes

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback