Essence of Text THEN Confusing Plot Summary


Jag strök precis en hel sida av min uppsats, inklusive min über-darling 're-creationists'. NÄSTAN en hel sida och med dubbelt radavstånd, men ändå. Det kändes lite konstigt och befriande, men det fick mig också att misstänka att jag faktiskt är mer av en planerare än en omskrivare. Och en sak som får mig att känna mig lite olustig är att det verkar som om min handledare har tänkt på andra saker medan hon läste den, olustig för jag brukar rätt ofta bara rätta och ändra enligt hennes förslag (men kanske inte alltid till hennes önskade resultat). Och trots att jag inte tycker att hennes kommentarer om vad-är-din-poäng alltid är så himla finkänsliga, så lämnar jag jättetaskiga anteckningar till mig själv. "Så ge ett exempel, din dumma jävel". Eld. Eld och alkohol kommer att bli en förträfflig avslutning.

Annars ska jag försöka skriva en pjäs (film?) i juni. Helt korkat och oväntat och tvärt emot mina tidigare uttalanden.
scriptfrenzy.org

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback