I Predict A Riot

Jag vill inte förmiska betydelsen av Himmels uppviglartal från igår, men nu har spelmötet som tidigare (i mitt huvud) var känt som The Grand Plan! nu kommit att kallas "Vad i...?!". Soundtracket har också ändrats från I Love the Chosen One till, faktiskt, Kaiser Chiefs Leeds-betraktelse. I synnerhet första halvan av första versen.

Watching the people get lairy
Is not very pretty, I tell thee
Walking through town is quite scary
And not very sensible either

Ahh. Min karaktär fick bli riktigt arg, så arg att han blev förtvivlad. Lite renande, men infuriating, och dumma jävla idiot-lunar.


Annars regnar det och jag ska lämna in min uppsats om två och en halv timme, ha min sista namnforskning om tre och en halv. Sen borde jag läsa en massa saker. Pah!

Kommentarer:
Postat av: Sanna

"Vad i..?!" är ett bra namn på mötet. Jag undrar fortfarande om vi inte gör mer skada än nytta varje gång vi blandar oss i någonting. Snart kommer folk att fly skrikande varje gång vi närmar oss, eller falla på knä och ropa: "Nej! Skona oss! Vi vill inte ha er hjälp!" Ack. Varför kan livet som hjälte aldrig vara enkelt?

Postat av: Karin


Och det är lite konstigt att vi alltid lyckas missbedömma hur folk kommer att reagera. Just känslan av "oh" när människorna som snällt skulle ha stått och tittat på vår show plötsligt börjar slå på varandra kändes pinsamt bekant.

2007-05-28 @ 11:28:38
Postat av: Flodhäst är bäst

Du börjar bli en riktig rollspelsnörd, tror jag. Det är bra.

2007-05-28 @ 12:00:23
Postat av: Sofia

ujujujuj!

2007-05-28 @ 15:14:38
URL: http://sofia84.blogg.se
Postat av: Karin


Proppen: Klaffen.
Duribald: I'll kick your ass anyday.

2007-05-28 @ 17:44:41
Postat av: Floddjuret

Ha! Jag är ärkerollspelsnörd! Försök inte, fluffboll! Jag spelade rollspel när du gick i blöjor.

2007-05-28 @ 18:57:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback