Jungiania


Vettigt/intressant/charmigt inlägg nr. 1:

Idag har pluggandet tagit sig uttryck i c-uppsatsläsande. Inte min, utan den jag ska opponera på. And me no like. Psykoanalytsika läsningar har alltid irriterat mig, och nu när jag inte riktigt hänger med i begreppen blir jag inte gladare. Med andra genomgången blir det klarare, och jag har hittat några snälla saker att påpeka och några att tycka borde förtydligas. It may go OK. Men jag tror att det hade gynnat ventileringen om någon annan än jag hade fått just den här uppsatsen. But at least it makes me feel good about mina andrahandskällor! Jag har svårt att köpa riktigheten i en 72-kortsuppsättning av olika arketyper, som ger en sex blanka kort att måla in "egna arketyper" på.

Jag har ont i rumpan. Jag skyller på Vertigo Rex (you remember my bike) och den hårda stolen Stefan i köket.

Lustigt. Mitt vettiga/intressanta/charmiga inlägg nummer 1 påminner väldigt mycket om alla andra skräpinlägg jag skrivit i mina dar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback