Malta (Palta. Hö hö hö.)



Det var trevligt, och varmt, men inte för varmt (typ AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH-varmt, som jag upplever ganska ofta i mitt liv), havet var salt och sällskapet trevligt. Jag kom hem med en solbränna! Den är skruttig, men med mina mått mätt mastodontisk!

Annars har jag gjort min imitation av en maltesisk taxichaufför med minervärdeskomplex för alla som vill lyssna (island maybe small, you know, but everything big! Biggest hospital in world! Airport; terminal normal, eh,  runway biggest! University has every course!) och bestämt att sommarens mål blir att skaffa mig en ÄNNU större solbränna (och krossa Anders) och få bättre hållning. Än så länge går det sådär.

Nu märks det kanske att jag inte gjorde så mycket. Personligen satt jag mest vid havet och läste, och ignorerade uppsatsen som låg och skräpade i väskan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback