Näsbränna


Jag håller på att bli tokig. Planet hem från Malta var fem timmar försenat, vilket ledde till att jag inte kom hem till Uppsala förrän runt sju på morgonen (dvs för tre timmar sen) sen dess har jag försökt att inte somna, för soffgubbarna borde komma någongång mellan nu och tolv och namnforskning klockan ett, och förgäves försökt komma på vad det var Kierkegaard sa. "Tro nånting är ett hopp? Fall? Att kasta sig ut? nånting 70000? 3000? 1000? 75000? famnars (?) djup". Egentligen sa han det nog utan "nånting" och chansningar, och säkert på danska också. Och så skrev han det nog också. Har misslyckats kapitalt med att hitta den svenska varianten på nätet, vilket ju inte borde vara så svårt. Jag skyller på sömnbristen.

Lustigt. Nu, efter att ha gnällt, insåg jag ju självfallet att jag sökt på famnar, inte famnars. Makes sense. Det var inte så spännande trots allt. Jaha. Då får jag väl komma på en annan anledning som ursäkt för galenskap. Ehh, till exempel opponerings-schemat som handledaren mejlade mig.

Malta var trevligt. Ni kommer inte få några vykort. Sån är jag. Kanske får ni höra spännande detaljer sedan.

Kommentarer:
Postat av: Flodhäst

Hrmpf!

2007-05-21 @ 12:28:40
Postat av: Anna-Panna

Snacka om osocial! Hade inte ens koll på att du varit i Malta. Thanks for the update, liksom. ;)

Postat av: Karin


Jaha? Så så mycket bryr du dig om mig!

2007-05-22 @ 17:16:56
Postat av: Flodisen

Catfight! *ställer fram en bekväm fåtölj och börjar äta popcorn*

2007-05-23 @ 14:31:25
Postat av: Anna-Panna

Ja, det är ju uppenbarligen ömsesidigt. *tar en näve popcorn*

2007-05-23 @ 23:02:47
URL: http://grotsleven.blogg.se
Postat av: Karin


*gör en liten dans* Ratta-ratta-raj-doo-do-do-do-do-do (du vet vilken jag menar)

2007-05-25 @ 19:25:08
Postat av: Idarmarit

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-03-25 @ 09:16:07
URL: http://idarmarit.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback