OMFG


Min dator låter väldigt ansträngd och vägrar kommunicera i någon minut varje gång jag äpple-s:ar. Mina bilder är väldigt stora, jag tror inte Angus McApple tycker om det. Det är lite oroande, även om det som behöver sparas bara är små-pet, så blir det en väldig massa småpet, och tid förlorad och allt sånt tjaffs. (Oroa er inte...det kommer bara att bli en två-tre till inlägg om uppsatsen. Kanske fem.)

Tog en snabb sväng ner till Stockholm efter en extrem mängd kaffe och uppsatsarbete (fortfarande samma inlägg, räknas inte!) på Ofvandahls för ScriptFrenzy-kick-off. Det var trevligt, inte så många människor, men trevligt. Jag har en karaktär till filmen. Sweet.

Idag är dagen för vår stora plan i exalted. Det är en väldigt storslagen plan, mycket stämningsfull och grandios, pompa och ståt och allt sånt där. Men hur jag än försöker så blir jag inte av med scenen från the Mighty Boosh när en av huvudpersonerna Vince passar in som "The Chosen One" och en massa blå människor börjar sjunga hans lov.





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback