Satisfaction


Saker jag alltid lyckas förundras över:

*att alla skor ger mig skoskav
*hur mycket jag tycker om att spela Zelda
*att jag trots strikt hållna inköpslistor alltid lyckas glömma köpa minst en sak på ICA
*hur snabbt det blir mörkt
*hur länge det är ljust
*hur snabbt vatten kallnar
*hur mycket trevligare det är med städade kök
*att jag blir väldigt mycket argare och ledsnare mycket fortare när jag snart ska få mens
*att jag gillar att baka
*att vi alla en gång kommer att dö
*hur goda följande saker är:
-citronvatten
-farinsocker
-smultron
-kokt potatis
*hur saker man säger sig "men det här kommer jag komma ihåg" alltid glöms bort ändå (t.ex. filtersorter)
*hur snabbt tiden går när man gör saker (läser, spelar, ritar, skriver) så att man aldrig hinner göra allt man vill på en dag (läsa, spela, rita, skriva)
*hur glad man kan bli av småsaker
*hur korkade folk är

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback