Again, with the Words!

Så har årets NaNoWriMo börjat. Jag är trött men pigg men slut men stirrig och jag har glömt vartenda ord jag någonsin kunnat. Och så verkar det inte bättre än att jag skriver någon sorts fantasy. I don't know fantasy! Min plot är 'två personer möts och ska ta sig någonstans för att göra någonting'. Spännande, eller hur? Huvudsaken är att alla är på det klara med att ingen kommer få läsa ett endaste ord av den, då letar jag hellre fram förra årets skapelse och högläser avsnittet där Tittar-efter-fåglar och Tar-i-med-hårdhandskarna står i en kö som de till slut lämnar för att gå och köpa godis. Eller den 700 ord långa utläggningen om varför Sover-med-sockorna-på när han blir tonåring plötsligt inte går att väcka (hans vänner skapade smeknamnet 'Sover'). Eller varför inte Fågelns alla drömmar? Det var skräp. Men det här är skräp.

Ord än så länge: 761

Kommentarer:
Postat av: Sofia

det finns en krönika i aftonbladet som man måste ha "plus" för att klicka på. men rubriken är "vad är nano?" eller något liknande. Det kan säkert betyda vad som helst men jag tänkte iaf direkt på min ångest för exakt ett år sedan!

Postat av: Karin

Så du gör ett nytt försök i år? Hmmmm...?

2007-11-01 @ 09:25:22
Postat av: Agnieszka

Jag har kollat upp viktig info: Catharina fyller 44 om 15 dagar! =) Så ha! Inte i närheten av 50!

Nej, jag har varken översatt eller skrivit NaNo.. Hurså? ;)

2007-11-01 @ 22:07:08
Postat av: Karin

Hm, jag kollade faktiskt upp det idag jag med. Och kom fram till att jag alltså är bäst av oss alla som tyckte 40-45!

2007-11-01 @ 22:27:13
Postat av: Sofia

näää..inga nya försök... skriver mer på order av skolan nu istället. räckte med ångest förra året.. men lotta är tydligen på nästa år.

2007-11-02 @ 12:29:28
URL: http://sofia84.blogg.se
Postat av: Odindagny

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-07-10 @ 12:35:04
URL: http://odindagny.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback