Digging deeper

Så min slutsats av min stilanalys av Jonas Karlssons novell 'Lotten'? - det är hans avsaknad av stil som är stilen.
Helloo, U!

Idag hade jag tänkt skriva ikapp min nano, men tyvärr kallar dammet på golvet på mig (Me: Shut up, shut up, shut up!). Och Dave Eggers (undrar vem som skulle vinna en kamp mellan Eggers och dammpartiklar?). Dessutom fick jag mina nano-merit badges igår, så det gäller att fokusera. Även om jag redan tagit the procrastination badge femton gånger om känns det mer legitimt att göra det igen.

Och som en lustig parentes skrev jag mitt bästa och mest inspirerande inlägg i juli - EVERYBODY loves me!

Kommentarer:
Postat av: Anders

Kul att du uppskattar spam! :)

2007-11-14 @ 18:51:08
Postat av: Elin

Your blog makes my day and it is the sun around which my planets are orbiting and I want to thank you very much for bringing this joy to my life I owe you my life and my joy.

2007-11-14 @ 20:22:48
Postat av: Karin

JAG älskar att jag fick en till på samma inlägg idag! Det är det enda jag har skrivit som spammarna bryr sig om - och det handlar om att äta bebisar. (Well, no, but makes funnier.)

2007-11-14 @ 21:07:30
Postat av: Flodhästen

Ajöss till Lunar! :-)

2007-11-15 @ 21:12:00
Postat av: Karin

Så du ska också gå och bli vuxen? Men...vart ska du ta vägen nu?

2007-11-15 @ 22:05:23
Postat av: Flodisen

Hmmmm... Närmsta dyngpöl?

2007-11-16 @ 15:51:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback