Procrastination 5

Tack, Linus Holmsäter, för att du använder samma nätverk som jag och delar med dig av dina iTunes så jag kan få lyssna igenom Kents senaste. (Fattar ni att precis när jag skrivit det där så drar han?! Tyst blev det, helt tyst. Jag undrar om han märkte att jag lyssnade eller om han bara tröttnade på att häcka på svc. De andra töntarna har låst sina bibliotek eller tillåter max fem besökare om dagen. Pah!)

Hemtentan går inte särdeles bra, jag förstår inte hur jag ska skrapa ihop fem sidor utan att ta till min vän litterär läsning. Jag har redan börjat tolka Patrik Ohlsson mesiga karaktär baserat på den enda spännande ordbildningen i hela novellen. Oops. Annars sitter jag och chansar på varför Jonas Karlsson insisterar på att skriva så förbannat korta meningar. Om det inte vore för dem så hade jag nog tyckt om den. Det och "dom". (<uppenbarligen lättpåverkad i sitt skrivande)

Nu vet jag dessutom hur man skriver en postmodern roman.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback