Procrastination 5.2

Så jag tänkte att ni skulle uppdateras.
Hemtentan går ungefär lika segt nu som då (om inte lite segare, jag börjar ju bli trött och hungrig) och jag kommer på mig själv ibland med att bara sitta och slösurfa. Jag sitter också och tänker på hur dålig min analys är, men lite på hur dålig min senaste textanalyshemtenta var och hur bra det ändå gick på den. Jag kanske kan klara den här också? I vilket fall blir jag lite gladare när jag tänker så och tycker inte att det "inte är värt det" och stänger ner och går hem.

Och jag uppenbarligen valt det svåraste folket att spela i Travian - how was I to read up on the subject before I started? Min förhoppning är att det skrämmer andra spelar snarare än provocerar dem.

Kommentarer:
Postat av: Travianpepp!

Jo, de anses svåra, men egentligen är inte skillnaden fasansfullt stor, i svårighet alltså. Germaner gör sig bäst när man är lite mer offensiv (farmar duktigt), men de har det mest kostnadseffektiva försvaret i spelet, också! Jobba på!

2007-11-13 @ 21:43:54
Postat av: Jazzmasterjay

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

Postat av: Reidarelle

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2008-09-09 @ 14:34:52
URL: http://reidarelle.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback