Bah

Jag kan inte göra de två översättningarna som ska in imorgon. Det funkar inte, jag kan bara inte förmå mig att öppna 'word' och försöka ens. Har snabböversatt hälften av den svenska, har inte ens läst den engelska. Det börjar bli lite jobbigt och destruktivt. Det finns en massa andra saker jag hellre skulle vilja göra, men jag tillåter mig inte att göra dem förrän jag gjort färdigt översättningarna. Alltså gör jag ingenting. Alls. Förutom att lyssna på musik.

Och det slår mig att anledningen till att jag har fått så få blandskivor i mitt liv kanske är att jag inte har vett nog att tacka för dem jag faktiskt får ordentligt. Anders, Sanna: Har jag sagt hur mycket jag tycker om namnlös(?) och Battle Hamster Goes South? 'Cus I do. Ännu mer så ju mer jag lyssnar på dem. Och det är lustigt att ni båda har lyckats så väl och så olika, de kontrasterar varandra på ett väldigt fint sätt som ingen annan än jag vet. Och det är en fin hemlighet att ha.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Jag kollade just på spellistan på min dator och den har det något kryptiska namnet "K on ice". Kul att du gillar den. Kan du ringa mig?

2007-10-26 @ 14:11:25
Postat av: Ailoiben

Informative website! Thanks!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback