En bild säger mer än tusen ord

Faktiskt. En av de mer användbara saker jag lärde mig under hela mitt c-uppsatsskrivande var att 'a picture is worth a thousand words' egentligen inte är ett gammalt kinesiskt ordspråk, utan en reklamslogan. Teoretiskt sett i alla fall, jag har inte dubbelkollat.




REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".



1. Vilket år är du född?
image20


2. Hur definierar du din personlighet?
image21


3. Vilken är din bästa egenskap?

image22


4. Vilken är din sämsta egenskap?
image23


5. Vad söker du hos en partner?

image24


6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?

image25


7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?

image26


8. Vilken är den hetaste kändisen enligt dig?

image27


9. Vad gör dig avtänd?

image28


10. Ett kärlekspar på tv eller film som du gillar.
image29

Stulen från Emmeli. Med reservationer att jag inte använder ord som 'hetaste'.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback