Fantastiska Facebook

Bara någon dag efter att jag allvarligt börjat överväga nedläggning av hela facebook-projektet dyker någon upp och förmedlar viktig information medelst. Så jag antar att jag får hänga kvar, ett tag åtmistone.

Sen hade jag inte så mycket mer att knyta till rubriken.

Annars blir det pinsamt uppenbart hur svårt jag har för att förmedla mina tolkningar av saker lite då och då. Som när jag ska skriva ned en tolkning av hur en viss låttext förklarar ALLT om en fiktiv karaktärs känsloliv och argument för att någon ska ta emot ett armband. Jag tycker att 'allt finns ju där', precis som jag tyckte att allt som gick att säga om en ruta i City of Glass ofta framgick bara man tittade på denna ruta. Men så fungerar tydligen inte världen. Eller litteraturkritiken.

Och sjukhusen kan tydligen sina saker. Allt blir bättre och definierbart.

Kommentarer:
Postat av: Mikailnatalie

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback