Framskritt

Så väldigt, väldigt seg och trött och sliten och tom. Det som började med kaffe och tårta slutade med blandade drycker och en snarkande dansk på golvet. Och huvudrollsinnehavaren i Prison Break var där och fnissade. Richard var också där igår, Richard med de konstiga fingrarna och starka övertygelserna. Han är -precis- likadan som när jag såg honom sist för typ fem år sedan. Han har bytt från Donken till Jenses Boefhus men talar om dem på samma sätt, försöker bekräfta sig själv på samma sätt, säger tråkiga saker på samma sätt, försöker ta över samtal på samma sätt. Som tur är klär han sig dock inte i magtröjor på samma sätt som då. Jag är inte likadan som då. Inte jätte.

Idag har jag tittat på en film - och det var fruktansvärt ansträngande. Men roligt. Jag trodde det inte innan jag såg den första gången, men Hot Fuzz är faktiskt fantastisk. Innan dess gick vi för att köpa kebab, då kebabsnubben med stelnat ansikte och monoton röst tyckte 'tjena fräschingar' när vi kisade mot honom med urholkade ögon och halvborstat hår.

Har precis kommit tillbaka till Uppsala och har tydligen köpt en massa böcker också. Mest intressant ett konversationslexikon från 1848.

Mike och Jonas nummer 2 sitter och spelar Halo 3, och jag är inte imponerad.


Jog on!

Kommentarer:
Postat av: Antoniohege

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback