Going Once, Going Twice...

Hu! Plötsligt har jag bjudit på en massa saker på tradera som jag egentligen inte vill ha. Och det verkar som att den enda (brosch) jag verkligen har byggt upp en craving för är den enda jag inte kommer få. Damn you, impulse-buying-mechanism-in-brain!! Det värsta budet, det som jag ångrar mest, är en krona (EN KRONA!!!) på ett par skor (av läderlappar, no less). Som avslutas imorgon...Stupid, stupid person. Jag borde sitta hukad över en översättning, men det var ju så mycket enklare att...erbjuda fåniga mängder pengar för att köpa grisen i säcken, och troligtvis behöva lägga ner mer på frakt för att få den skickad till mig. I really hope someone else falls for those stupid shoes.

Ikväll ska jag gå och titta på när den galne islänningen förhoppningsvis går Hor-as på nerverna. Och sitta uppe med tidigare nämnda översättning.

EDIT: Så var man ett par skor rikare...men inte 1-spännshistorien, utan ett par andra.
EDIT 2: Så var man ett annat par skor fattigare...men inte 1-spännshistorien, eller tidigare edit, utan ett par andra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback