Heart: Foop (Implosion)

Bara att lägga ut den tycker jag är modigt nog, så här kommer brasklapparna: Jag vet inte vad jag tycker om min c-uppsats längre. Ibland känns allt banalt och uppenbart, kanske för att jag läst det mesta av det många, många gånger och inte längre kan tänka ordentligt, och ibland känns den bara förvirrad. Men. Här är den, människor. Känn inte att ni behöver läsa den, och om ni gör det och inte tycker om den: låtsas hellre att ni inte läst den än säg vad ni tycker (ni har såklart rätt till er, säkert legitima, åsikt. Jag vill bara inte höra den när det gäller så känsliga saker som det här.) Och just det, den är pinsamt stor. Jag komprimerar inte, and that's that.

www.issuezero.com/karin/MinFinasteCUppsats.doc

Jag skulle vilja tacka senduit.com som gjorde överföringen från skolan hem till mig möjlig. Kanske borde man tipsa alla artikelutskickande lärare om sidan, det borde ju vara enklare att bara skicka ut en länk än bifoga filer till folk? Eller?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback