It's All About Me

Är det bra eller dåligt att erkänna för sin lärare att man ignorerat en bok som tidigare stått på ens litteraturlista? Only time will tell. Första skrivuppgiften går ut på att skriva en novell om ett barndomsminne. Jag ser fram emot det på gränsen till perverst mycket, vilket bara återigen bevisar att jag har svårt att vara kreativ om ingen ger mig en uppgift att lösa. Vilket kan vara anledningen till varför jag inte är jätteförtjust i sandlådor. Såvida ingen slänger åt mig en hink.

Nu har jag nog bestämt mig för att skriva en berättelse om en berättelse, och på så sätt försöka få folk intresserade av berättaren. Det kanske inte är världens bästa plan, men det är en plan and I'm sticking to it. Dessutom är ju en av de mest intressanta personer jag känner involverad: Me.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback