(Left Blank Due to Lack of Inspiration)

An empty slate, in the bad sense. Det känns som om jag borde säga saker, men jag har ingenting som vill ut.

Helgen var bra, antar jag. En trevlig 30-årsfest, med besserwissrar och pretentioner. Och så jag och Agnieszka.

Mike och jag var på IKEA i söndags och la ut en smärre förmögenhet på en ny säng (egentligen är det två 80-sängar, något som Mike har väldigt svårt att komma över. 'It's just not right') och ingenting annat. I know! Inga batterier, inga tallrikar, inga lampor, no nothing. Weird.

Helgen var också dålig, på sätt och vis. Men jag antar att det är sånt som händer och hoppas att det är for the best.

Kommentarer:
Postat av: Nikolainicoline

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback