Med andan i halsen

Några snabba rader innan jag, försenat, kastar mig ut genom fönstret och vidare ner mot Stockholm.

Hela veckan har jag varit trött, trött, trött och även allmänt ur[censorerat pga förbättrad självinsikt]. Men nu är helgen här och jag är...fortfarande trött. Förhoppningsvis kommer jag klara av att vara någorlunda social på kalaset/festen-festen ikväll; om jag somnar i soffan (eller ännu hellre, i köket) så vill jag bara ta tillfället i akt att be om ursäkt redan nu.

Jag hade tänkt skriva ett episkt blogginlägg om saken, men tiden och motivationen har förvandlat det till ett simpelt påstående: en kaja sket på mig igår. Kommer, efter middag och öl på nation med bror Johan och fågelskit på armen, hem till Mike som glatt slänger ur sig att jag är 'a poo-able object'. What the hell is that supposed to mean?

Kommentarer:
Postat av: Prebenrebekka

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback