OCD

På tal om igelkottar. Jag tror att pandor också har ungefär samma glädjebringande kvaliteter, bara det att man ser dem mycket mer sällan.


Jag älskar att Pandamamman aldrig riktigt slutar tugga på bambun och tycks tänka 'Jaysus...stupid kids'. No wonder they're almost extinct.

Mike har lyckats dra argumenten att jag spelar hela tiden, och att det faktiskt är 'hans' spel och att han betalade för 360n, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Jag vet vad jag borde, men jag vill inte. Att översätta pretentiösa citat har sin tid, att sitta på sin rumpa sin. Och att diska definitivt sin.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

den där pandan vart jag kär i... såg filmen fyra gånger i sträck!

Postat av: Karin

Eller hur! Så mycket som dallrar också.

2007-09-03 @ 10:02:15
Postat av: Skrufsilufs

åh, det var det roligaste jag sett på hur länge som helst!

2007-09-03 @ 15:33:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback