All my finger nails are painted

Jag har svårt för dresscoder. Inte som att jag inte förstår dem, utan att jag aldrig, aldrig lyckas om jag inte får skrivna instruktioner. Ikväll ska jag dessutom till två olika tillställningar: först invigningsöl av SBs nya lokaler, sedan inflyttnings-spilla-saker-på-nya-soffan-fest i Kantorn. (Jag hoppas att jag faktiskt lyckades ta tillbaka mitt ursprungliga avböjande svar?) Nackdelen är att det inte får bli för sent (och hur sent är för sent för en som luktar illa och ställer sig på ens fötter oombedd?) och jag har inte ätit middag. Är inte direkt hungrig heller, men sist jag jag inte åt middag före alkoholintagning var hemma hos Anders och det som visade sig vara en spritfest. No go, man.

Hursomhelst. Det jag började säga var att jag ska ha på mig klänningen vars första framträdande provocerade fram skratt hos Johan. Om någon skrattar ikväll tar jag fram nötknäckarna. (Eh. Jag har suttit och hållit andan?) Manin ligger nära till hands en dag som denna.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback