Healthy obsessions

Jag tycker om att fastna i saker, att helt uppslukas av något under en längre eller kortare period. Igår när jag var ute och gick med den blötaste hunden i världshistorien i regnet tänkte jag lättat "gud vad skönt att jag slipper vattna majsen idag". Som i majsen jag odlar i Harvest Moon Magical Melody.

Annars står jag i valet och kvalet mellan blyerts och vattenfärg. Blyerts är så mycket enklare att jobba med (skuggor and all that shit), men färg är färg (och visst gjorde vi en poäng av att matcha balutstyrseln i olika gröna?). Men å andra sidan blir blyerts så smutsigt, och det är svårt att genomgående blanda till samma färgskala.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Vad blev det? Blyerts eller färg? =)

2008-04-17 @ 23:12:20
Postat av: Karin

Eh, blyerts OCH färg. Svåra val är bara svåra om man faktiskt väljer något.

Och på tal om det...vad har Himmel för ögonfärg? Jag tänker mig ljust blå, men jag har märkt att jag ofta tänker fel.

2008-04-18 @ 08:03:08
Postat av: Sanna

Helt rätt! Varför välja när man kan ha både och? Jag funderade själv på Himmels ögonfärg häromdagen, och kom fram till att ljust blå var det enda rimliga alternativet.

2008-04-18 @ 17:22:21
Postat av: Syedaurora

Really great site man!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback