I want to talk to and be understood by juvenile delinquents

Baloo är här och hårar ner. Han verkar lite nedstämd, och tjurig över att Mike höll honom vaken stora delar av natten, men han skäller åtminstone inte. Eller, han skäller inte förutom när han ska försöka visa vem det är som bestämmer när jag ska sätta på honom hans grimma. Han bestämmer inte, stackars liten. Mina händer är redan uttorkade från att ha tvättats så många gånger det senaste dygnet (han...luktar lite och hårar, som sagt). Han sitter oftast när jag säger åt honom, men inte när vi är ute i närheten av andra hundar. Jag försöker dominera - det går hyfsat.

Och det här är bara för underbart för att inte sprida vidare. Klicka på
länken och lyssna.

image68

Kommentarer:
Postat av: Farfar Flodis

Pussa Baloo från Farfar Gurkmums!

2008-04-06 @ 23:51:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback