Städpausfågel

Det har varit några intensiva dagar med sömnlöshet och illamående som resultat. Vilken tur att de närmsta dagarna kommer bli intensiva, antagligen med sömnlöshet och illamående som resultat.

Imorgon är det valborg, vilket mest märks på att det är kvalborg idag. Folk är tokiga (eller är jag gammal?), sitter redan ute och super och njuter av solen och skräpar ner. Imorgon är det valborg, och jag har redan varit på systemet - med plånbok. Imorgon är det valborg och Proppen kommer med den mystiske Anders. Vilket betyder att ytterligare en Anders behöver få ett tillnamn, så att jag kan skilja mellan de redan befintliga Morbror Anders, Min Kompis Anders (aka Vår Anders och The Original Anders), Snickers-Anders och så denna nya. Det verkar väl lämpligt att vänta tills imorgon med att komma på ett, så jag inte dömmer honom på förhand menar jag.

Imorgon är det valborg och fontänen återbesöks. Jag kommer inte att vara dryg, kommer du?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback