v 13

image67

Marah - Angels of Destruction

Som Bruce Springsteen, Ramones, Sonic Youth och Elvis Costello - fast coolare, vilket ju måste värderas högt. Skivan är bra, och jämn (tack gode gud! Jag har tröttnat på flipp-flopp-flopp-flopp-flipp-flopp-uppställningar), och jag kanske till och med letar mig tillbaka i diskografin.

Nedan ett klipp från Stockholm, missvisande och hemskt. Vi satt på schäslongen bakom. Han i pälsmössan gjorde spelningen i en armejacka och pälsmössa (och lyckades svettas igenom dem båda), han i västen är den söta som får flickor att swoona, han längst till höger är han som sa "Hi!". Now you know.

Betyg: 4


Kommentarer:
Postat av: L33t d00d

Men vem är flickan till vänster?

Jag fann också jämförelsen med Sonic Youth missvisande.

2008-04-03 @ 01:52:24
Postat av: Karin

Flickan till vänster är Christine, vars synt ocså fungerade som plektrumställ. Trummis är the most flaming one of all time.

Framförallt var Sonic Youth dåligt förklarat (livestil, tänkte jag), och egentligen vill jag nog också lägga till the Beatles (såklart) till listan.

2008-04-03 @ 10:19:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback