Heh heh heh


Konspirationsteoretiker med för mycket tid, en agenda och papper att dela ut: Vill inte du rädda oss ur den här finanskrisen?
Jag med många kassar och lite tålamod: Aeahhh....naaaah...näe.
Konspirationsteoretikern: Vill du att vi ska gå i konkurs?
Jag: Tja, varför inte?
Konspirationsteoretikern: Men det kommer ju bli jättetråkigt om alla tvingas bo ute på gatan!
Jag: Men vilket äventyr!
Konsirationsteoretikern: *ger upp med en förnärmad inandning*

"Finanskrisen beror inte på pengar", says plakat bredvid honom. Och jag har svårt att föreställa mig i vilket scenario hela mänskligheten skulle bli hemlös. Vem skulle bo i alla hus och lägenheter som lämnats tomma av oss hederligt folk som tvingats ut på gatan?

Jag fick en hel del julklappsinköp avklarade idag. Men fortfarande återstår den tidskrävande biten. Ni vet, den som kräver inspirationen som jag för tillfället saknar.

Kommentarer:
Postat av: Flodis

EAP?

2008-12-09 @ 15:16:41
Postat av: Anonym

I heart your attitude.

2008-12-09 @ 18:43:15
Postat av: Anders

Mäh! Den tog bort mitt namn ovan!

2008-12-09 @ 18:43:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback