Kalabaliken i köket


Det är när jag sitter på helspänn med axlarna uppe vid öronen och hjärtat uppe i halsgropen som jag undrar om det inte vore bättre om jag bara tog och gjorde det ändå. Det är många saker låter KLANG och de följs av alldeles för många förskräckta utrop. Jag har helt enkelt inte nerver starka nog att sitta i rummet bredvid när Mike diskar. Hittills en tallrik och ett glas, och sen samma glas en gång till.

Planen för idag är att gömma mig för zombiespelet som kommer att spelas framför mig och istället fokusera på att få färdigt min serie. Försöka komma vidare på det där porträttet. Kanske börja skriva en ny liten berättelse. Kanske titta på översättningarna också, men det är ett större kanske.


Kommentarer:
Postat av: Agnieszka

Jag måste skratta, men det låter väldigt nervöst!



Och bara början av dina inlägg vidareförs till LJ-feeden. Jag ska titta på vad det kan vara, men just nu är det väldigt irriterande.

2008-12-03 @ 20:45:10
Postat av: Agnieszka

Hmpf. Det verkar vara din rss-feeds fel, för det ser likadant ut i min rssläsare. Ptff!

2008-12-03 @ 20:59:17
Postat av: Karin



Me innocent! Som i: jag har inte gjort något o.0

2008-12-03 @ 21:30:39
Postat av: Agnieszka

Åh, jag tror dig! Särskilt som att problemet typ uppkom ungefär i och med Lambchop-posten. Jag ville bara vara informativ (och irriterad på rss-feeden...).

2008-12-04 @ 12:05:02
Postat av: Anonym

Just! Jag insåg precis att jag lider av samma sak och därmed missat hela payoffen på typ alla inlägg sen dess. Förstår du? DINA ORD BLIR INTE LÄSTA!8(!

2008-12-04 @ 21:45:17
Postat av: Karin



Så...det är nästan som om jag inte finns! GAH!

2008-12-04 @ 22:25:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback