Ti hi hi!





Den eviga frågan: Hur kan man inte älska pandor?

Jag känner mig fortfarande rätt utslagen (fortfarande lite svårt med sömnen), och dagen-innan-julafton-handel är inte roligt. Framför allt inte om man får för sig att det vore en bra idé att gå in i en lekaffär (vilket man ju gör, för ens kompisar är som de är). Men folkmassorna till trots var det inte så mycket hat. Varken från eller till mig. Mest bara...uttröttad.

Lustigt, däremot, är folk som försöker köpa tv-spel i julklapp. De som blir förvånade över att alla spel inte fungerar på alla konsoller - de som ringer och frågar vilka maskiner ungarna har egentligen, men inte får något vettigt svar av föräldrarna heller. Och den outömliga källan av tålamod hos personalen som tvingas svara på samma korkade frågor hela dagen lång. "Så, fungerar wii-kontrollerna till pstrean eller?" Jag hörde den själv.


Kommentarer:
Postat av: Flodhäst

Panda är smaskens. Särskilt rökt - med senap.

2008-12-24 @ 10:45:07
Postat av: Sofie

hej! fin blogg! ^^ jättesöta pandor! :)

2010-07-02 @ 16:29:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback