Trött


Jag är på mitt godmodiga humör idag, så jag ska bespara er detaljerna (oroa er inte, jag kommer att ta ut svängarna i nästa mensinlägg istället). Men tillåt mig att säga att de senaste nätternas fåtaliga sovtimmar nu har tagit sig ton. Det var ett bra tag sen sist även om det har varit nära ett antal gånger den här terminen. Och det var ännu längre sedan som det sattes igång av en nysning. Värdelösaste reaktionen någonsin.

Det värsta är att det gjorde mig till värsta navelskådande, nostalgiserande idioten. Men det finns ju så många fina minnen! Det gröna kaklet, den lilla skogsdungen utanför Banská Štiavnica, gränden mellan The Monk's Retreat och the pound shop, och alltid, alltid insidan av mina ögonlock.


Kommentarer:
Postat av: Skrufsilufs

oj, jag minns bara med nöd och näppe vad du pratar om, men jag blir också omedelbart nostalgisk... tack för kortet förresten!

2008-12-21 @ 12:14:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback