v 48




The Killers - Day & Age

The Killers, ja. Jag står fast vid att Brandon Flowers är en förbannad idiot som behöver få en sig ordentlig spark i baken med the Humble-boot. Och dude, jag förstår att du försöker använda "dancer" som ett adjektiv, och att du tycker att det är djupt och profound på alla nivåer som finns, men DET STÖR MIG UTAV BARA HELVETE ATT DET INTE FINNS ETT "S" PÅ SLUTET!! "Are we human, or are we dancer"SSSSSSSSSSSSSSSSSS. Däremot är jag alldeles förtjust i citatet som det bygger på.

Says Hunter S. Thompson: We're raising a generation of dancers.


Hursomhelst. Day & Age är mycket glättigare än Sam's Town, mer dazzling på ett ljusblå-smoking-och-fånig-mustasch-sätt. Bättre? Annorlunda. Och jämn.

Betyg: 3.75






Kommentarer:
Postat av: Anders

Den här skivan funderar jag på att köpa. Har ingen annan Killersskiva men har alltid gillat deras singlar.

2008-12-17 @ 00:17:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback